epirus365.gr
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑΕΛΛΑΔΑΚΟΙΝΩΝΙΚΑΠΟΛΙΤΙΚΗΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΑΑΔΕ: Καινοτόμος εφαρμογή για την προσβασιμότητα ατόμων με επικοινωνιακές δυσκολίες

Κοινοποίηση

Νέα Εφαρμογή από την ΑΑΔΕ για Άτομα με Δυσκολίες στην Επικοινωνία

Η ΑΑΔΕ προχωρά σε μια σημαντική πρωτοβουλία υλοποιώντας πιλοτικά μια νέα εφαρμογή που στοχεύει στην εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολίες στην επικοινωνία. Με τις συγκεκριμένες εφαρμογές, επιδιώκεται η ενίσχυση της προσβασιμότητας και η παροχή ισότιων υπηρεσιών σε όλους τους πολίτες, ανεξαρτήτως των αναγκών τους.

Δυνατότητες της Νέας Εφαρμογής

Η νέα εφαρμογή επιτρέπει την αυτόνομη πρόσβαση και παρέχει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης μέσω βιντεοκλήσης από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) και το myAADElive. Στην τρέχουσα πιλοτική φάση, καλύπτονται ζητήματα που αφορούν το Εισόδημα, το Μητρώο, καθώς και η χορήγηση «ΑΦΜ» και «Κλειδάριθμου», ή μόνο «Κλειδάριθμου» ανά περίπτωση. Συγκεκριμένα, η εφαρμογή προσφέρει τις παρακάτω δυνατότητες:

Για άτομα με δυσκολία στην ακοή:

  • Αυτόματος, AI υποτιτλισμός στα Ελληνικά, σε πραγματικό χρόνο.
  • Διερμηνεία στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα μέσω διαδικτυακής παρουσίας διερμηνέα.

Για ξενόγλωσσους χρήστες:

  • Αυτόματη, AI μετάφραση σε πραγματικό χρόνο σε πολλές γλώσσες όπως Αγγλικά, Γαλλικά, Ουρντού, Ρωσικά, Αραβικά, Τουρκικά και Φιλιππινέζικα.

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη κατόπιν ραντεβού στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ, στην ενότητα «Ψηφιακές Υπηρεσίες», επιλέγοντας την επιλογή «Προσβασιμότητα στην εξυπηρέτηση – υπότιτλοι, live μετάφραση, νοηματική». Οι υπηρεσίες είναι διαθέσιμες από Δευτέρα έως Παρασκευή, 08:00 – 14:30.

Σημαντική Συνεργασία και Τεχνολογία

Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Κόμβου Καινοτομίας για την Ψηφιακή Διακυβέρνηση GR digiGOV-innoHUB, με τον συντονισμό του Εθνικού Δικτύου Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ-GRNET), που αποτελεί τον τεχνολογικό φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Η τεχνολογική υποστήριξη του έργου παρέχεται από την Evenly, μια ελληνική πλατφόρμα που προάγει την συμπεριληπτική επικοινωνία, διασφαλίζοντας ότι άτομα με διαφορετικές ανάγκες προσβασιμότητας καθώς και ξενόγλωσσοι χρήστες θα απολαμβάνουν ίσες και εύκολες υπηρεσίες.

Η πιλοτική λειτουργία της νέας εφαρμογής για την εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολίες στην επικοινωνία θα διαρκέσει μέχρι τις 15 Ιουλίου. Προβλέπεται ότι η πρωτοβουλία αυτή θα ενισχύσει τη δυνατότητα πρόσβασης και αλληλεπίδρασης των πολιτών με τις υπηρεσίες της ΑΑΔΕ, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη ενός πιο προσβάσιμου περιβάλλοντος για όλους.

Περισσότερες Πληροφορίες

Για τυχόν πληροφορίες σχετικά με την εφαρμογή, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της ΑΑΔΕ μέσω:

  • Τηλεφώνου: (+30) 213 162 1000, τις εργάσιμες ημέρες από 07:30 έως 17:00.
  • Ηλεκτρονικού ερωτήματος:
    • Για εγγεγραμμένους χρήστες: μέσω της ψηφιακής πύλης myAADE στη διαδρομή Μητρώο και Επικοινωνία > Ερωτήματα προς ΑΑΔΕ.
    • Για μη εγγεγραμμένους χρήστες: μέσω του ιστότοπου της ΑΑΔΕ στην ενότητα Επικοινωνία > Ηλεκτρονικό ερώτημα > Φόρμα υποβολής ερωτήματος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ιωάννινα: Συνελήφθη γιατί ζητιάνευε εκθέτοντας το παιδί της στο κρύο

Oμάδα Σύνταξης Δ

Χαρδαλιάς: Δράσεις για την ασφάλεια του οδικού δικτύου στην Αττική

admin

Άρτα: Έκλεψαν κοσμήματα και… την κάμερα ασφαλείας

diktio ellados